miercuri, 27 aprilie 2016

Produse terminate aprilie,2016

Buna dragelor!

Am revenit dupa o pauza foarte foarte lunga si ma gandeam sa incep cu produsele terminate in luna aceasta,o sa va arat doar produsele despre care pot sa va zic ceva nu o sa va arat geluri de dus,samponuri,paste de dinti etc.Nu am cine stie ce produse dar am mai aruncat din ele.Chiar daca mai sunt trei zile pana la sfarsitul lunii il postez azi pentru ca vin sarbatorile si mai mult ca sigur nu o sa mai am timp iar alte produse sigur nu o sa termin in zilele astea.


1.Fond de ten de la Catherine Arley "perfect liquid foundation"in nuanta 3.


Afost un fond de ten destul de bun raport calitate pret,in jur de 20 de lei,la inceput am fost multumita de el dar intre timp si-a schimbat textura,se intindea mult mai greu decat la inceput.Si dupa cum bine vedeti mai este produs in el dar nu l-am mai putut folosi deoarece s-a stricat pompita.

2.Crema pentru fata cu castraveti


Aceasta crema este foarte laudata de unele fete,dar mie personal nu mi-a placut deloc o am de vreo 2 ani si deabia acuma am reusit sa o termin.Are un miros foarte frumos dar intra foarte greu in piele si imi lasa tenul foarte incarcat.Pretul ei este undeva pe la 4 lei.

4.Mostra CC Cream de la Gerovital.

De acest produs am fost foarte multumita si l-am cumparat in varianta full size.Mi-a placut foarte mult,matifiaza tenul si este foarte lejer.O sa revin cu mai multe detalii dupa ce o sa il termin pe cel mare.

4.Gel eyeliner de la Music flower.



Acesta a facut parte dintr-un set mai avea un gel pentru sprancene,am fost foarte multumita de amandoua dar din pacate s-au intarit si nu le-am mai putut folosi pe niciunul.Au costat in jur de vreo 20 de lei.

5.Concealer de la Farmasi


Mi-a placut mult la el modul de dozaj,avea acea pensulita prin care puteai scoate fix atat produs de cat ai nevoie.Nu mi-a placut la el ca s-a terminat foarte repede si nu avea acoperirea de care am eu nevoie.A costat pana in 20 de lei.

O zi buna tuturor!












Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu